luni, 14 ianuarie 2013

Sergiu Nicolaescu. Punct.

Părerea proastă o am dinainte de moartea acestuia, am descris-o cînd comentam filmul Poker, în urmă cu vreo 6 luni.

(Între timp am mai aflat și că a avut filmari spectaculoase de luptă cu tunuri și tancuri între zidurile fostei mănăstiri Văcărești - și-a permis știind că oricum le va dărâma Ceaușescu. Am aflat și că avea nevoie de niște case incendiate și a găsit oportun să le ardă prin niște sate părăsite de șvabi. Așa că impresia a rămas, chiar mai solidă.)

Despre altceva e vorba aici. Sunt atâția care au cerut decență și discreție la moartea ”maestrului” și care consideră deplasate articolele lui Cristian Tudor Popescu. Eu nu sunt printre aceștia pentru că aceeașia discreție aș fi așteptat-o în primul rând de la cei care l-au ridicat în slăvi. Să tacă! Să nu ne mai spună ce mare artist a fost cel care a batjocorit istoria, măcar acum. CTP-ul e un anticorpul capabil să păstreze sănătatea organismului. Cu cât infecția e mai masivă, cu atât și anticorpii sunt mai violenți.

Altfel nu se poate,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu