luni, 28 septembrie 2020

intre institutii 1. (ISJ - LPS)

la liceu trebuie sa duc o decizie prin care inspectoratul decide ca pot sa tin orele in sistem plata cu ora (peste norma),
Liceul:
- verificati la inspectorat daca v-au emis decizie de numire pe orele de la noi.
SUN la ISJ: - (iritata) Nu stiu, domnule,  mergeti la personal, credeti ca pot eu acum sa va caut decizia si sa v-o dau? Eu: Deci trebuie sa vin?, - DA!
MERG cu masina la ISJ iar gardianul imi face semn sa nu intru, ca e inutil. Sunt orele când e scoala online, după alegerile din 27 sep. 
1. Nu putea sa imi zica sa nu vin , ca nu e nici dracu?
2. Nu se putea ca institutia A sa ii trimita institutiei B actul pe care eu sunt astfel nevoit doar să îl car între ele?
Nu mai zic de dosarele duse repetat cu copii după adeverinte, diplome, buletin prin care sa dovedesti ca tu esti tu, ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu