luni, 29 octombrie 2012

paladinul

După războiul dintre bine și rău nu mai era nimic. Un paladin al binelui merge pe tărâmurile arse de atât război. Se întâlnește cu un războinic într-o armură de fier la umeri și alte bucăți de platoșă. Tunica era de culoare verde, când binele avea albastru iar răul avea roșu.

Paladinul: -Cine ești? Credeam că-s singurul supraviețuitor.

???: Eu nu sunt nimeni!

Paladinul: Dar ești de partea binelui sau a răului?

???: Binele și răul nu există. Sunt doar două tabere diferite.

Paladinul: Dar atunci ești doar un ghinionist prins la mijloc?

haosul: Războiul e un cerc, ca zidurile unui oraș. Eu nu sunt la mijloc, ci în afara zidurilor.Eu sunt haosul. Când toți s-au dus, doar eu am rămas. Cu mine se termină totul.

Paladinul: Deci mă vei omorâ?

haosul: Eu sunt haosul, cu mine începe totul. Cu mine se termină totul. Pentru că eu termin tot ce rămâne în lumile vechi, pentru ca lumile noi să fie mai bune. Un nou început trebuie să fie totul.

Haosul îl împunge pe paladin cu o sabie lungă cu rune ciudate și necunoscute.

haosul: Nu încerca să te opui destinului căci te voi urmări, te voi vâna. Un rău acum pentru un bine mai târziu. Așa merge lumea. Așa a fost în lumile din vechi, acest lucru și cu mine rămânem. Totul trece.

Haosul a lansat o bilă de foc violet și o plantă apăru din care ieși un fluture. Un nou început veni.

Rareș, 28/10/2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu