miercuri, 23 aprilie 2014

Bregovici cu Salam

1.
Chiar eram curios de împreunarea asta artistică anunțată ca un mare spectacol la Sala Palatului. O să îmi placă cu tot cu Salam sau nu o să îmi placă cu tot cu Bregovici. Răspunsul e mai mult decât categoric: nu! Pe scena cu maneliști prezența lui Bregovici nu a contat, indiferent ce ar fi făcut. (recunosc că nu am urmărit prea mult din exprimarea acestora pe scenă).
Acuma să nu fim răi, un cal alb nu are voie și el să se mai bălăcească în noroi și zoaie, la plictiseală? Are!

2.
cautând pe Google după ceva Santana, după completarea primelor 3 litere mi se umplu ecranul de Sandu Ciorbă (cu clipuri de peste 3 sau 4 milioane de vizualizări). Nu pun și link către că-mi cade mâna.

3.
iar pentru cei cu apucături masochiste de căutători cu bețișorul prin vome, uite cum opera lui Mozart poate trece peste orice bariere: clic aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu